Tervetuloa Avustaja.fi avustajapalveluihin – Paikkaan, jossa välitämme sinusta.
Asiakastyytyväisyys on meille sydämen asia. Meidän tehtävämme on tarjota sinulle parasta mahdollista apua ja tukea, ja siksi kuuntelemme tarkasti palautettasi. Jokainen tyytyväinen asiakas on meille merkki siitä, että olemme onnistuneet tehtävässämme.
Asiakastyytyväisyys ja asiakkaiden Avustaja.fi kokemuksia vuodelta 2023
Joulukuussa 2023 kerätyn asiakaskyselyn perusteella asiakkaamme antavat meille (Citywork Avustajapalvelut, tuttavallisemmin Avustaja.fi) arvosanaksi 4,2/5 eli erittäin hyvä. Kiitos! Seuraavaksi hieman suoria asiakkaidemme palautteita ja kokemuksia Avustaja.fi toiminnasta:
“Suomalainen yritys, joustava, onnistuin saamaan toiveideni mukaisen avustajan tilapäiseen tarpeeseeni ”
“Kuulimme SOS.työntekijältä vaihtoehdoista ja itse valitsimme. Suomalaisuus plussaa. Lämmin kiitos yhteistyöstä!”
“Pelkkiä ruusuja ja paljon.”
“Joustavaa, hyvää palvelua. Olen erittäin tyytyväinen. Kiitos. Toivon, että nykyinen avustajani jatkaa!”
“Ihana avustaja nuorellamme ja toimiva yhteistyö avustajapalveluiden kanssa.”
“Hyvää joulua ja kiitos mennestä vuodesta, olemme erittäin tyytyväisiä palveluista.”
“Tällä hetkellä ollut toimivin avustus. Ja alussa jo oli suhtautuminen asiallista ja ystävällistä, maanläheistä ja rehellisen oloista = lähdettiin etsimään SOPIVAA eikä tuputettu ketä vaan (ja TODELLA tärkeä ja oleellinen/ ensimmäinen asia, millaista on asioida yhteyshenkilön kanssa! Siitä se lähtee ja ensikontaktin merkitys ja suhtautuminen asiakkaaseen ja hakuprosessiin on hyvin oleellinen, mistä avustusta haluaa ottaa)”
Meillä asiakastyytyväisyyskyselyitä kysytään, jotta jokainen tulee kuulluksi ja voimme löytää tapoja kehittää toimintaamme – aivan kuten työntekijöidemmekin kohdalla. Jokaisen kyselyn vastaukset sekä kehitystoimenpiteet käydään läpi koko Avustaja.fi työyhteisön kesken.
Rakentavaa palautetta on myös tullut, josta olemme aina kiitollisia – se on mahdollisuus kehittää toimintaamme!
Olemme asiakaspalautteen perusteella mm:
– kehittäneet perehdytystämme
– lisänneet matalan kynnyksen kuulumisten kyselyä ja yhteydenpitoa
Näihin jatkamme panostamista myös jatkossa. Kiitos asiakkaillemme, jatkamme jatkossakin laadukkaaseen palveluun panostamista!
Asiakaspalaute on meille äärettömän tärkeä asia ja sen avulla voimme jatkuvasti kehittää palveluitamme. Haluamme kuulla ajatuksesi – sekä positiiviset kokemukset että kehitysehdotukset. Sinun palautteesi auttaa meitä ymmärtämään paremmin tarpeitasi ja tarjoamaan entistä parempia ratkaisuja myös jatkossa. Me Avustaja.fi:llä uskomme, että jokainen asiakas ansaitsee parasta mahdollista tukea ja apua elämäntilanteesta riippumatta. Siksi pyrimme jatkuvasti kehittämään palveluitamme vastaamaan entistä paremmin tarpeisiisi.
Asiakaspalaute auttaa meitä tunnistamaan vahvuutemme ja kehityskohteemme, jotta voimme palvella sinua entistä paremmin. Olipa kyseessä pieni kiitos tai rakentava kritiikki, jokainen palaute on meille arvokasta polttoainetta kehitystyössämme. Meillä jokainen asiakas on tärkeä osa yhteisöämme. Siksi haluamme, että tunnet olosi kuulluksi ja arvostetuksi joka askeleella palveluidemme parissa. Olemme täällä sinua varten, aina valmiina auttamaan ja tukemaan sinua tarpeidesi mukaan.
Kiitos, että olet osa Avustaja.fi-yhteisöä. Yhdessä voimme tehdä arjestasi helpompaa ja parempaa.
Ota rohkeasti yhteyttä ja kerro meille ajatuksistasi – me kuuntelemme aina.
Ystävällisin terveisin,
Avustaja.fi tiimi
ps. Keräämme kirjallisia asiakaspalautteita asiakastyytyväisyyskyselyiden avulla kaksi kertaa vuodessa, mutta aiheen parissa pyörimme jokapäiväisessä työssämme. Toivomme, että annatte jatkossakin palautetta matalalla kynnyksellä osana arjen yhteydenpitoa.
Viimeisimmät kommentit